בניית חנות וירטואלית

בניית חנות וירטואלית:
חנות וירטואלית הנה אתר אינטרנט המציע מגוון מוצרים לרכישה והזמנה מהאינטרנט. בוודאי יצא לכם להזמין פעם משהו מהאינטרנט: בגדים, איפור, נעליים או משהו אחר. איננו מדברים על נשים אלא גם על גברים. בכל שנה יותר ויותר אנשים מבצעים רכישות באמצעות האינטרנט ומזמינים לעצמם בגדים, רהיטים ואפילו אוכל. לא משנה אם הם רוכשים אותם מאתר ישראלי או מחו"ל. בניית חנות וירטואלית תהיה שימושית אם יש לכם מוצרים פיזיים שאתם רוצים לקדם ולשווק אותם באמצעות האינטרנט ולהגדיל את המכירות שלכם.

אם יש לי חנות פיזית, בניית חנות וירטואלית היא כדאית בשבילי?

כיום ישנם אנשים המעדיפים לחסוך את העלויות של חנות פיזית ומקימים תחילה חנות וירטואלית. ישנם אנשים שאף מתפרנסים אך ורק על ידי חנות וירטואלית שהקימו. מה קורה לגבי בעלי עסקים שיש להם כבר חנות פיזית (או אפילו רשת) אתם שואלים? גם הם יכולים להרחיב את מעגל הלקוחות שלהם ולפתוח חנות וירטואלית שתקדם את מוצרי החנות. כמו כן, לתת מענה ללקוחות החנות לבצע הזמנות אונליין, השוואת מחירים ובחינת מוצרים בנחת מהמחשב הביתי.

אנשים אשר בתחום בניית אתרים, יודעים היטב שבניית חנות וירטואלית, היא אחד הדברים שמקדמים היום המון עסקים באינטרנט, כי היי… כולנו באינטרנט והרוב המוחלט מתחיל לרכוש באינטרנט.

יתרונות החנות הווירטואלית על פני חנות פיזית:

  1. חסכון בעלויות – פתיחת חנות פיזית כרוכה בעלויות רבות הכוללות את שיפוץ החנות, רכישת מלאי מספק למילוי החנות, תשלום משכורות לעובדים, ביטוח לעובדים ולתכולת החנות ועוד. עלות הקמה של חנות קטנה עשויה להגיע בין אלפי לעשרות אלפי שקלים לא כולל סחורה. חנות גדולה יכולה לעלות לכם כמה מאות אלפי שקלים ומעלה. פתיחת חנות וירטואלית תעלה לכם כמה אלפי שקלים בממוצע ותוכלו ליהנות מאינספור מוצרים שתוכלו להכניס לחנות ולסווג לפי קטגוריות, מחירים ולסדר לכל מוצר תיאור, דירוג ועוד.
  2. קהל לקוחות גדול יותר – חנות פיזית מוגבלת לקהל שמסתובב לידה. כך למשל חנות בקניון תוכל לקבל אליה אורחים המסתובבים בקניון, חנות בעיר תקבל אליה בדרך כלל אנשים הגרים בעיר ומכירים את החנות או עוברים לידה ביום יום. באינטרנט הקהל שלכם אינו מוגבל מבחינה גיאוגרפית וכי תוכלו לשלח מתנות לבית הלקוח בכל רחבי הארץ ולקבל אליכם לקוחות מכל רחבי הארץ.
  3. השוואת מחירים – הגולשים באתר החנות שלכם יוכלו לבצע השוואת מחירים בין מוצרים ולבחור את המוצר המתאים ביותר עבורם. זה יכול לפתוח חסם של לקוחות שאינם יודעים אם ימצאו משהו זול יותר במקום אחר ולכן מתאפקים שלא לקנות.
  4. חוסך ללקוח זמן ומאמץ – לחנות פיזית צריך להתארגן ולנסוע. זה דורש זמן ומאמץ. אנשים מחפשים היום לחסוך כמה שיותר זמן ולעשות את הכול בכמה שפחות מאמץ ורכישה באינטרנט מהאתר שלכם תאפשר להם זאת.
  5. חשיפה ליותר מוצרים – בחנות הדיגיטלית שלכם תוכלו להכניס כמה מוצרים שתרצו, לסווג אותם לקטגוריות מתאימות, להכניס מחירים, תיאורים, מידות ומידע נוסף. תוכלו לערוך/להוסיף/להסיר מוצרים לפי רצונכם בקלות וביעילות.
בניית חנות וירטואלית
דרג את הפוסט!

רוצים להגיב?

Facebook
Google+
WhatsApp
Twitter
LinkedIn
Email

מתנה: קורס בניית אתרי וורדפרס חינמי!

הצטרפו לרשימת תפוצה וקבלו גם:

✅ עדכונים מהבלוג באופן שוטף
✅ טיפים שעובדים בתחום האינטרנט
✅ אפשרויות לשיתופי פעולה מעניינים ומבצעים

סגירת תפריט
דילוג לתוכן
מעבר לסרגל הכלים יציאה